تخصصی برق و الکترونیک

فیوز مینیاتوری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید، فیوز های مینیاتوری دستگاه های کوچکی هستند. این مکانیزم یک سیستم الکتریکی را به محض تشخیص اضافه بار یا افزایش برق قطع می کند. بسته به ماهیت کاربردهای الکتریکی، می توانید انواع مختلفی از فیوز های مینیاتوری را در محل سکونت و صنایع خود به کار بگیرید.

خرید فیوز مینیاتوری

فیوز مینیاتوری چیست؟

فیوز مینیاتوری یک وسیله الکترومکانیکی است که از مدار الکتریکی محافظت می کند. از آسیب به مدار الکتریکی در نتیجه جریان اضافی جلوگیری می کند.

فیوز های مینیاتوری وسایل حفاظتی هستند که در صورت اضافه بار یا اتصال کوتاه مدار را قطع می کنند.

فیوز مینیاتوری بر اساس نوار دو فلزی یا توسط یک سیم پیچ مغناطیسی کار می کند. هر دو روش با منحرف کردن قفل متصل شده برای متوقف کردن جریان جریان کار می کنند. در حالی که قطعه دو فلزی گرم می شود، سیم پیچ مغناطیسی از شار مغناطیسی استفاده می کند و قفل را منحرف می کند تا مدار را باز کند.

فیوز مینیاتوری جایگزین بهتری برای فیوز عادی است زیرا پس از تشخیص اضافه بار نیازی به تعویض ندارد. برخلاف فیوز، یک فیوز مینیاتوری به اصطلاح یکبار مصرف نیست و همینطور ایمنی عملیاتی بهبود یافته و راحتی بیشتری را بدون متحمل شدن هزینه کاربردی زیاد ارائه می دهد.

خرید فیوز مینیاتوری

ویژگی های فیوز مینیاتوری

فیوز مینیاتوری به صورت حرارتی عمل میکند.فیوز مینیاتوری را می توان به راحتی بکار گرفت بنابراین ایمنی عملیاتی بهبود یافته و راحتی بیشتری را بدون هزینه های سنگین میشود.

کلید های مینیاتوری برای محافظت از مدارهای جریان پایین استفاده می شوند و دارای واحد های زیر هستند:

  • آمپر
  • کیلو آمپر (ka)
  • تیپ

برای آشنایی با انواع تیپ حتما فیوز مینیاتوری چی بخرم + راهنمای کامل خرید را مطالعه کنید.

قیمت و خرید فیوز مینیاتوری

این تغییرات معمولاً به‌عنوان «منحنی» شناخته می‌شوند، همچنین به عنوان ویژگی‌های خاموشی آن‌ها شناخته می‌شوند که محدوده جریان خطای قطعی است که دستگاه در صورت اتصال کوتاه یا اضافه بار در آن کار می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *