تخصصی برق و الکترونیک

واقعا محافظ برق کاربردیه؟پولتو هدر نده!

به لطف چند راهی برق، زمان دعوا بر سر اینکه چه کسی از پریز استفاده کند ، به سر رسیده است. با چند راهی برق می توانید چندین وسیله را به برق متصل کنید. چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که انواع و مدل های مختلفی از چند راهی های برق برای خرید وجود دارد. محافظ های برق، چند راهی برقی هستند که از افزایش بار الکتریکی اضافی جلوگیری می کنند و در نهایت از آسیب رسیدن به وسایل جلوگیری میکنند. چند راهی برق معمولا مستطیلی شکل است که روی آن چندین پریز وجود دارد.

برای خرید سه راهی برق کلیک کند

خرید محافظ برق یا چند راهی برق؟‌

یک چند راهی برق و یک محافظ برق هر دو پریزهای اضافی را ارائه می دهند، اما یک محافظ برق می تواند به محافظت از وسایل الکترونیکی شما در برابر نوسانات شدید کمک کند. برای برخی از لوازم الکترونیکی یا اقلام ارزان قیمت، بهتر است یک چند راهی برق خریداری کنید. محافظ برق برای رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها ، یخچال ها و پکیج ها و در کل کالا های گران قیمت مناسب‌تر است.

انتخاب و خرید چند راهی برق مناسب

کیفیت همه چند راهی های برق یکسان نیست. با موارد زیر یک چند راهی برق مناسب بخرید:

  • آیا ویژگی های منحصر به فردی دارد که به دنبال آن هستید؟  برخی از چند راهی برق دارای قابلیت خاموش شدن خودکار ، قابلیت نصب روی دیوار، پورت های USB و بهره وری انرژی هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که تعداد پورت های مورد نیاز شما را دارد.
  • مراقب باشید که محافظ مناسبی را برای وسایلی که می خواهید به برق وصل کنید تهیه کنید. وسایل کوچک آشپزخانه یا خانگی یا وسایل الکترونیکی بزرگ مانند رایانه یا لپ تاپ به محافظ برق متفاوتی نیاز دارند.
  • آیا در صورت خرابی گارانتی دارد؟ بدترین چیز این است که یک چند راهی برق بخرید تا وقتی به خانه می رسید متوجه شوید که محافظ اشتباهی انتخاب کرده اید. انتخاب چند راهی اشتباه می تواند منجر به آسیب دیدن وسایل الکترونیکی شما شود. انتخاب محافظ برق همراه با گارانتی باعث آسودگی خاطر میشود.

خرید محافظ برق یا خرید چند راهی برق مناسب آسان به نظر می رسد، اما می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. قبل از اینکه لوازم الکترونیکی خود را به برق وصل کنید، مطمئن شوید که محافظ برق مناسب برای وسایل خود خریداری کرده اید.

اگر هر گونه سوالی دارید میتوانید از طریق فرم تماس با ما ، با مجموعه تپش نیرو ارتباط برقرار کنید و میتوانید انواع محافظ برق و چند راهی برق را از تپش نیرو به همراه گارانتی 2 ساله خریداری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *